11 Nisan 2015 Cumartesi

singer makine ayakları

Merhaba arkadaşlar bunlar da benim makine ayaklarım. Alet işler el övünur sözünün gerçek kaniti bence. Ben de sizlere bu ayaklarin özelliklerini anlatmaya çalışıcam ;
1-düz baski ayağı:bütün kenar dikislerinde kullaniyorum. Metal olduğu için kumasa iyi baski sağlıyor kumaşı kaydirmiyor.
2-özel baski ayagi ben bu şeffaf ayaklari dikis takibi yaparken kul
laniyorum cima dikisi gibi
3-geniş kenar kivirma ayagi etek ucunu kıvırmada kullaniyorum ozellikle klos eteklerin etek ucunu güzel ceviriyor.
4-dar kenar kivirma ayağı bu da etek ucu kivirmada kullaniliyor özellikle tül şifon gibi kumaslarda abiye etek ucunda misina geçirerek dikmek cok kolay oluyor
5-fermuar ayağı fermuar dikiminde kullanılıyor
6-teflon ayak deri kumas dikerken kullaniliyormus ben de yeni aldim kullaninca detaylı bilgi veririm inşallah
7-ilik ayagi olarak kullaniyorum şeffaf ayak olduğu için başlangıç bitiş yerini rahat ayarlıyorum
 8-gizli fermuar ayagi gizli fermuar dikiminde kullanilir
 9-ayak tutucu arkadan klipsli ayak tutucu ayagin kolay takilmasini sağlıyor
 Bunlar nacizane dikişe yeni baslayanlara yol gosterme nevinden bilgiler umarim faydali olmustur Hoşça kalın

3 yorum:

Unknown dedi ki...

Teşekkürler!

Unknown dedi ki...

Çok teşekkürler! Çok faydalı bilgiler!

Unknown dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.

Yorum Gönder

 

Blog Template by BloggerCandy.com